söndag 4 december 2011

Slutet av helgen...







Hade en mysig kväll med Pernilla-var nära att den inte blev så lugn som jag hade trott:) Men jag var förnuftig för en gångs skull o gick hem i tid... Vi åt indiskt o kollade "Så mkt bättre". Tyckte nog Ledin var rätt bra igår,även Wiehe. Lenas version gillade jag inte!!! Den låten älskar jag-Live tomorrow.

Idag gick jag upp sent för jag blev väckt av mitt zoo både under natten o tidigt på morgonen...:/ Blev bjuden till min mami på en räkmacka,julöl o en snaps-bra sätt att starta dagen på...
Sen hem,fixa till mig lite,o sortera ut en massa kläder från min garderob till Barnhemmen-kläder jag samlat på mig under typ 10 år...så där fanns en del-minikläder i jämförelse med nu...konstigt det där,krymper i garderoben;)

Jag o Nellie fick skjuts av hennes pappa till Pingstkyrkan/Europaporten där vi har varit på en mycket fin julkonsert i em-tyvärr kände jag av min panikångest mot slutet:( MEN det var väldigt proffsigt o fint,väldigt vackra sånger! De fick in 23,000 där minst halva ska gå till matpaket åt krisdrabbade Zambia,och till föräldralösa där,ännu en konsert där nu så då får de väl in lika mkt ca<3

Sen skynda hem för att gå med nissen,skriva namnlappar till alla paket jag samlat in till Ukraina,gå ner med 1000 påsar typ...som Linda kom o hämtade:) Äntligen kan jag röra mig i min hall igen...Känns sååå bra att kunna hjälpa till<3 Kommer göra samma nästa år,så då får ni hjälpa mig o vara lite givmilda igen!:)

Nu tvättar jag,lagar mat o myyser i lugnet med tända ljus,nektarindoft ljus, i morgonrock med tvn på,ska myysa med mina små älsklingar. Blir mycket i veckan,mest roliga saker,men ändå man blir trötter...Börjar imorgonkväll med julmiddag med alla kollegor på Rådhuskällaren:) Önskar dig en fin söndagskväll,Becca P.s Tänk att jag ska sitta på den scenen nu på fre o glänsa-förhoppningsvis;)pirrigt...

Inga kommentarer: