söndag 11 december 2011

Nobelfesten








Hej igen,efter en händelserik helg!:) Var väldigt nöjd o glad i fredagskväll,var ju lite pirrig-man är mkt i fokus under hela kvällen o med tanke på min ångestgrej som LÄTT dyker upp vid tillställningar med mycket folk/instängt så är det alltid lite extra kämpigt för mig o jag blir extra glad när allt går galant:) O det gjorde det... Angie kom till skolan o hjälpte till med "looken"+sydde i lite som hade lossnat på klänningen(-skönt med en handywoman;) Sen var det dags att möta upp kungaparet o vi tog lite foton ihop,innan vi tågade in mot stora scenen-möttes av blixtar o applåder,fick blommor o satt ner på scenen o lyssnade på fin musik o fick se prisutdelning:) De yngre barnen var såå glada o fina...

Sen dags för fin middag o lite mer underhållning till det-god 3 rätters,sen dans o när "discot" började så ville jag hem till vovve,kise o Angie,efter en LÅNG dag på skolan.
Fick skjuts hem med "drottningen o kungen"-mina parents haha:D Drack lite glögg o vin med Angie o slappnade av,pratade mkt o sen la vi oss i tid. Riktigt positiv glädjekväll,ett helt år kvar tills nästa gång,synd-började trivas såå bra i rollen som "Prinsessan Madeleine";)

Kände mig rätt så fin absolut,men i efterhand började tyvärr tänka lite på min vikt:( att det vore snyggare minus ett antal kilon,synd att man tänker så negativt om sig själv ibland,o ännu värre kändes det när jag såg bilder i efterhand...(man ser ju kraftigare ut på bild med...)Men det är ju bara att röra sig mer o äta mindre portioner...eller det som gäller för mig iaf,för jag äter inte jättemycket onyttigt o sött...Även om man skulle kunna tro det:( Becca

P.s Trodde det skulle bli fler pics,men blev lite fel med det där tyvärr+senare på middagen var det jättemörkt...Men några får ni se,(en bild är ifrån kvällen innan när jag provade klänningen hemma)

Inga kommentarer: