torsdag 8 december 2011

Börjar dra ihop sig...





Redan tors o det betyder att det är "Nobelfest" på skolan imorgon...Känns absolut lite pirrigt..Jag ska ju inte göra ngt speciellt,MEN jag kommer vara väldigt mkt i fokus under kvällen-sitta på stora scenen i minst en timme,sen fin middag etc. Men jag hade jättetrevligt förra året,o det var mkt större än vad jag kunde föreställa mig...Wish me good luck!;)

Angie kommer in från Kph för att hjälpa med med hår etc-she is soo good! Vi ska även ha lite annat julmysigt för oss i helgen,(men det berättar jag om senare)

Vi har mkt med jobb nu på kvällar,så jag är sååå tacksam att jag fått lite hjälp för mina djur<3 Tack Pernilla o Stina! Nästa vecka har vi lussefika med föräldrar,födelsedagsmiddag hemma hos en kollega,o skolans julkonsert nästa fre-vi har övat på stora scenen med våra småttingar i veckan.

Nu har jag riktig myyskväll med ett glas rött (bara ett)har handlat hem lite gott att äta,fått städat lite här hemma idag,köpt hem röda,fina tulips,fått uggletavlan upphängd av fina Pernilla:) Måste hinna prova klänning,ta lite b.u.s o måla naglarna;)

Ha en riktigt god kväll o en bra början på helgen friends<3 Becca P.s Fotot på mig är ifrån tidig em idag som "sovvakt" hos barnen:)

Inga kommentarer: