lördag 3 december 2011

Saturday





Bestamde mig tidigt i veckan att ha en riktigt lugn lordag,det behovs ibland...Har en hektisk vecka framfor mig...julmiddag,jobb,nagelfix o nobelfirande. O min nisse blir fjorton...love..

Men en mysig frukost alskar jag att ta mig tid till...nar man bara skiter i hur man ser ut,kommer myskladd,utan smink/med gott sallskap saklart...
Pernilla hangde med idag,jattemyys...at det traditionella o lussebullar,saaa gott...loves it.

Sen kollade vi runt pa det fina juliga i butikerna,jag kopte en snygg oronvarmare o en mascara,gillar Max factors tvatusen calories for mina nastintill obefintliga fransar haha.

Ikvall ska jag nog kopa indisk takeaway,oppnat har med otroliga oppningspriser...o jag alskar maten. Ska se Sa mycket battre med Pernilla o lite glogg,vin. Mysa mkt med mina djurisar...Mysig lordag till dig min van. Becca

Inga kommentarer: