fredag 30 december 2011

GOTT NYTT ÅR!!!:)

Nu har jag jobbat min sista mellandag i mitt liv-nä så illa är det kanske inte;) Men för denna gången iaf...:)
Jag ska nog gå o äta på en kinarestaurang här i närheten,de andra är redan där,men jag kände mig kass när jag kom hem,så jag behövde vila lite,mår fortfarande lite halvskumt men jag hoppas på att jag bara är lite trött+förkyld på sin höjd...

Idag lämnade jag in semesteransökan tills i juni då jag SKA till Nice igen:) Såå skönt att ha något att se fram emot-gäller att börja spara snart,lever inte billigt precis,eller njo jag lever inte jättedyrt heller, men jag bor gärna dyrt som ni väl vet;)O Angie har skickat mejl till mig ifrån Thailand-30grader...Hon låg vid poolen o fick manikyr o pedikyr för 50 spänn...

Jag har även anmält mig till Viktklubben.se-ngn som har erfarenheter av det?? Satt målet på -15kg på ca 5mån...HOPPAS jag fixar det...Kommer känna mig såå snygg o stolt om jag klarar det! Där ska man få hjälp av olika experter ang träning,kost,psyke etc...Måste införskaffa mig en våg. Åhh det kommer kännas mycket roligare att gå ut,vara vid stranden eller en pool,köpa kläder etc-om jag blir av med de extra kilona...Det stod att eftersom ngn av mina föräldrar är överviktig så är det lite extra tufft, men det går! Så jag måste sätta igång nu direkt på det nya året:P

Nä, nu får jag bege mig,ÖNSKAR DIG ETT FANTASTISKT FINT 2012,(min dag imorgon kommer vara rätt så buisy...) Mitt nyår kommer innefatta bio,lugn,hummer o champagne b.la:)

Hoppas du vill följa mig o mitt liv här-även nästa år,då jag fortsätter mitt arbete på en fantastisk skola med fantastiska små, men ändå stora människor,fortsätter mitt arbete med mig själv- mot ett ännu bättre välmående,en mer sund vikt o livsstil(-men självklart ändå med en massa dine and wine) 2 resor minst blir det 2012-en till Nice och en till Palma,o en massa djupt o ytligt där emellan-precis som vanligt;)

GOD bless U! Becca

Inga kommentarer: