tisdag 27 december 2011

Julafton









Åhh jag älskar julafton som ni vet:) O jag uppdaterade ju till er under julafton,men vill berätta vad jag fick:) Min mams hade sagt innan:Du fick ju tvn som present så därför blir det ju inte så många andra klappar i år,nej förstås sa jag...Också detta året fick jag mer än förra- trots tvn...Hon är generös hon!<3
Jag fick:Vinterskor (curling)Fin kappa med fuskpäls,2 bh med trosor,strumpor,en salladsdressing press (OBH nordica)ett par svarta,snygga byxor,en jättesöt tunika/blus,en fin lykta till balkongen.
Jag gav henne 1 humorfilm,3 lipgloss,cliniderm från apoteket-tvätt o peeling,duschtvål och escadas nya doft som bodylotion.

Av Pernilla fick jag några fina saker som innefattade JESUS-blev jätteglad hon hade rimmat så fint med!O hon fick lite andligt av mig med:) Fick också en önskepärla-ett halsband. Fick också en liten bok av en kollega om tron:) Av Angie fick jag Kicks presentkort-loves it! Hon ska få en upplevelse av mig(-hemligt fortfarande...)Hon gav även alla mina djur en julklapp-so cute:) Fick också lite fint av Stina.

Hade en mysig julafton med jättegod mat,lite juligt på tv,promenader med nissen-älskar det på julafton,sen kom jag hem vid 22,15 o mös lite framför tvn innan jag somnade rätt tidigt. Hoppas ni hade en fiin julafton! Becca P.s Mina djur var nyfikna som barn på julafton-på sina klappar:D

Inga kommentarer: