torsdag 22 december 2011

Love

Tänkt lite på hur man kommer underfund med vilken typ man gillar först när man blir äldre...Eller det kanske bara är jag som varit väldigt vilsen...Förr tyckte man någon var söt,kanske lite spännande o rolig o kanske också lite svår-åtkomlig. Hur attraktivt är det nu när man är vuxen?!

En vuxen man som söker spänning,tillfälliga förbindelser,festar varje helg o inte har någon lust att stadga sig eller att "Ha en fast punkt" Någon som är rädd för att skaffa familj etc...Hur sexigt o säkert är det?? Inte alls om ni frågar mig,känns mycket ytligt o osäkert... Nu vill jag bara ha en liten,stabil o lugn nalle:) Nej inte liten hehe;) Men annars stämmer det! Någon som vill vara med mig mycket,hitta på roliga saker ihop,mysa mycket,kunna kommunicera som bästa vänner-ha intressanta samtal osv,vara klok. Någon som tar hand om en när man behöver det (o vice versa såklart)

Någon som delar någorlunda samma värderingar-jag hade tyckt om att träffa någon från kyrkan-för ifall jag får barn så vill jag att vi ska ha det som en gemenskap, en mysig familjegrej ihop varje sön-såå viktigt för barn med det tror jag,och i United gör de sååå mycket roliga grejer för barnen:)

Synd att så många inom kyrkan gifter sig såå tidigt....Många har redan sina små familjer i min ålder:( Jaja vi får väl se vad som händer,inte hänt mkt på den fronten nu i höst-men jag bryr mig inte så mycket heller, inte just nu iaf:) De senaste killarna (2st) jag sett något speciellt o fint hos (det senaste halvåret) har varit upptagna-så inte mkt att hämta där... Det är lätt att bli attraherad av någon-men inte lätt att få den där AHA upplevelsen där man känner något annat starkare-en känsla av samhörighet på något vis...Becca<3

Inga kommentarer: