tisdag 6 december 2011

En riktigt bra start...






På veckan hade jag igår... Hade roligt under dagen på jobb o fick en fin liten dop present av en kollega-hon hade bakat flera kakor o packat in dem fint+ett fint kort med bibelord.
Sen flamsade jag loss med Marisela, o 2 kollegor till henne M o M kan vi kalla dem;) Både Marisela o de 2 M:en är riktigt sköna att hänga med-roliga o tramsar en hel del-som jag:) Nice med killar på jobb med,de behövs! Fick även ett FINT presentkort till Mobilia av min chef:D

Sen var det dags att göra sig redo inför julmiddagen med jobb:) Sen fick jag skjuts in till stan,o vi möttes allihop på "Rådhuskällaren" myysigt ställe som jag nog bara besökt som barn. Där fanns ALLT man kan tänka sig på ett julbord..O när det gäller julmat så orkar jag inte mycket(-tro det eller ej;)lite synd, men min mage klarar ej den maten så bra heller o jag är ingen jätte sweet tooth...MEN det var gott o framför allt kul att vara ute såhär med jobb o jag hade kul o TRAMS med M:en,Eva o några till;) Becca

Inga kommentarer: