tisdag 27 december 2011

Komp

Så skönt att jag tog komp idag,men imorgon jobbar jag igen,3dgr sen en vecka semester igen-inte helt fel:) Vi kommer dessutom ha väldigt få barn nu i dgrna,många är ju lediga under julen-därför lätt för oss att ta semester-kan bara inte göra av med för många-har ju resor planerade i sommar+höst...

Började dagen med frulle hos min mams,sen handlade jag lite. Jag trodde att jag skulle på bio men nope,orkade inte bege mig in till stan med buss igen...så jag går runt hörnet (till min mami)istället o äter julefrokost igen:D Störigt att ev missa chansen att använda biobiljetterna för det är en film jag gärna vill se-men man ska ju inte göra ngt man inte känner för heller...Nog om det,sen blir det myskväll-men nu fixa mig lite snabbt o ut med pinkig o gnällig/jobbig vovve-grannens hund löper tror jag-blir extra jubb då...:/ Becca

Inga kommentarer: