fredag 16 november 2012

Friday!

Skönt med fredag va? Tyvärr kunde inte jag gå på jobbet idag heller, blev ju Helslut efter det lilla ärendet igår...:/ Men var faktiskt duktig o gick en liten promenad ändå på kvällen. Känner mig ok så länge jag bara är hemma själv o tar det lugnt. Kände att jag behövde lite händelser i mitt liv, så jag har tagit upp nätdejtandet lite igen;) Vet inte om jag orkar med det så länge till haha, men alltid lite uppmuntrande:)Kollat upp lite om familjehem-(tänker lite längre fram nu) O tycker att jag fick ett rätt så hoppfullt svar tillbaka, även om set är en process! Sån är jag, måste ha lite planer/idéer på G. Även glad att jag o härliga Annsann båda gillar spontanitet, vi pratar om att ev åka till Barcelona när jag fyller (35) nästa år i maj:) Härligt med någon som bara ja det vore skoj! O kommer något i vägen då får man ju deala med det då, jag reser ju inte om nissen är dålig eller om jag inte har en bra stand-in för mig:) Även kollat lite roliga saker på nätet som jag vill ha-show u later guys! Idag blir såklart en lugn dag..:/ Ska iväg o köpa Thai-lunch nu,sen städa lite, gå med vovven o kolla in mina housewives. Ha en skön fredag folks! Becca

Inga kommentarer: