onsdag 28 november 2012

Julmys o ångest

Tänkte tjuvstarta och börja med att julpynta efter jobb idag:) Vill köpa en ny stjärna till helgen, men tar det jag har så länge. Har även dansat lite till julmusik idag med de små-mysigt! Tyvärr råder lite stressig stämning på jobb nu pga sjukdom bland personal... Hade en mysig kväll igår med Johan o god mat! Vi har känt varandra i 100 år, skönt med såna människor man kan vara så avslappnad med:) Men ikväll ser jag fram emot att vara hemma med mina små godingar hela kvällen. Känner av lite ångest för att det går så mycket magsjuka i huset o för att jag torkade kräk igår, man ser det inte på mig när jag känner så, för jag anstränger mig att försöka se pigg o glad ut, men det tar ju på energin såklart!:/ Ångesten gör mig inte ledsen, bara orolig/nervös känsla i kroppen...Blir nog bättre när jag kommer hem o får vara själv lite:) Kram,Becca

Inga kommentarer: