onsdag 21 november 2012

Tankar en lillördag

*Sugen på pannkakor ( kanske gulliga Rebecka lagar:) *Ska jag träffa en viss person eller inte. *Hem o mysa med nissen som varit hos vet idag. *Min diet går rätt bra, avstått från en del gott, för att bli fit! Barnen blir avundsjuka på mina gurkstavar-hade hellre ätit deras toast haha:) *En smula rastlöshet i kroppen-vill hitta på något! *En smula oro i kroppen över all magsjuka som florerar här nu, samtidigt väldigt tacksam över att jag hanterar det lite bättre för varje år som går:) *Ska jag fixa mina nails igen? Sugen på vinröda... *Rebecka tycker att vi ska fixa läpparna på Akademikliniken, Becca tycker det låter rätt skoj:)*Även sugna på att åka till en kristen konferens i Uppsala i sommar (Livets ord hade en jättebra där i somras som jag hört mycket gott om!:) Ja spridda tankar, det är väl det som är ganska typiskt för mig-många sidor!;) Becca

Inga kommentarer: