torsdag 1 november 2012

Now and the love...

Jepp nu ligger jag i dockis-förkyld o trött, lyssnar jag på en bebis som försöker sova o napp-suttandet är högt! Rätt irriterande ljud, samtidigt som det ju är lite gulligt, men jag är lite moody-för att jag inte är pigg alls:/ Går mkt sjukisar här nu med... Både på kollegor o barn... Men men efter jobb idag så ska jag träffa min granne Pernilla, blir nog promenad+mat ngnstans:) Sen däckar jag väl... Hon ska även hänga med mina djur lite i em-nice:) Vet ni vad jag skulle vilja nu?! Lägga mig i mitt nya badkar med jättevarmt vatten i,smörja in mig i någon olja, morgonrock på, sen krypa ner i mina nytvättade lakan, läsa lite o gosa med de små,senare ikväll gå o äta lite lyxig mat typ 3 rätters haha :) Its just a wish;) T och jag-han jag haft kontakt med i några år nu, till o från vi har (o speciellt han)har smsat mkt den senaste tiden, vi får väl se hur det blir...Det jag gillar med honom är att han verkar rätt positiv, gillar nog att lyxa till vardagen lite/hitta på roliga saker.,, Sen att han har snygg klädstil, talar fint o har tillgång till mkt fina hotell för en billig peng är ju inte helt fel det heller;) Det negativa är att vi nog inte delar samma tro/lika starkt dvs, och att han ibland känns lite velig/omogen...Så därför håller jag mig väldigt passiv... Orkar inte med ngt jobbigt kärleksmässigt, ska det va, ska det va på riktigt, o jag har blivit så bränd i mitt liv att jag knappt vet om jag orkar eller har ngn lust att ens försöka mer... Men barn vore ju kul att få,högtider vore kul att fira ihop, semestrar, spa, stuga osv.... Nåväl we Will see. Tur att man har ngra singelvänner, som väl delar mina tankar.., O kanske bloggläsare?!;) Becca

Inga kommentarer: