torsdag 29 november 2012

Helgplaner o nuet

Idag gick jag o den andra Beckan till Mobilia-akademibokhandeln o köpte nya,fina böcker till våra små:) Vi hade fyra st med oss i vagnar-de var såå duktiga! Idag väntar lång dag (8-18) med utvecklingssamtal o planering. Till helgen har jag en massa kul att se fram emot!;) Fredagkväll fira gulliga Nellie som blir 20 år! På lördag fm ska jag fixa mina nails igen-(kunde inte hålla mig förstås...)blir mörkt röda eller vinröda tror jag. Senare på em kommer Angie hit, vi ska äta fondue på Elysee, Johan hänger med. Sen mysig tvkväll med "Så mycket bättre". På sön är det 1 advent,o vi ska gå på Limhamns julskyltning, ev åker vi in till Emporia med. Wesleykyrkan på fm. Lugn o skön söndagskväll med promenad o tvmyys med de små:)) KRAM, Becca

Inga kommentarer: