lördag 17 november 2012

Lets do it?;)

Fick nyss ett mejl på match där det stod: Lets make a baby and live together, kanske borde satsa på det haha, sååå uttråkad här hemma o det värsta är att jag mår inte alls bra idag:( Han har mörkbrunt hår, knallgröna ögon o från Tel Aviv;)) Tyvärr kan jag ju inte ens mejla tillbaka för jag är inte med i match-men kan läsa mejl jag fått, o några har varit intressanta... Kollar på Paris på trean nu, rätt underhållande-alltid gillat henne! Var ute på frukost innan på espresso house-men deras mackor är inte så goda, de tar verkligen överpriser där!!! Handlade lite o nu yr,huvudvärk, varm... Orkar inte mer!!! Och är såå uttråkad,så att jag tom smsade en person jag eg inte ville messa... Man ska verkligen inte gå på spontana känslor:) En annan sak jag har i huvudet är att jag verkligen vill gå ner i vikt-trivs inte såhär, tror inte att jag kan känna en stor självsäkerhet om jag inte går ner lite iaf! Puss Becca

Inga kommentarer: