fredag 2 november 2012

Helgen

Mår som vanligt haha inte så bra... Men heller inte jättedåligt? Halvläge-hängig, trött o lite förkyld, ögonen o huvudet värker lite... Hört att kräksjukan är på väg:( O vi har några som drabbats redan av dåliga magar redan-glad så länge jag slipper kräket o illamåendet!!! Nu till något härligare, efter en mkt mysig dag med gosiga barn, besök på mobilia o annat så har jag nu landat hemma o börjat inse att det är HELG!:) Vad har ni för planer då? Ikväll blir det lugnt för mig, orkar jag så blir det promenad o handla hem lite gott inför helgen-men det får nog vänta... Imorgon tidig kväll ska jag o några tjejer från jobb ut o äta fondue;) Sååå gott o kul! Härliga tjejer är det o vi skrattar som galningar...:D På söndag bjuder jag ut min granne Stina som hjälper mig mkt med Nisse just nu, vi ska äta Brunch på Kalk/Viktoria Park-Allt finns på den brunchen har jag hört:) Sen blir det myys för resten+städ. Önskar er en finfin helg! Becca

Inga kommentarer: