måndag 26 november 2012

Sköna kvällar

Igår hade jag en sååå skön kväll där jag verkligen var i nuet o därmed njöt av det lilla:) Julbelysningen är uppe i mitt älskade Limhamn.. Någon satt o tog en kaffe utomhus på espresso house, trots rusket:) Juldekorationen är i full gång, Oh I love it... Efter jag hade hämtat mitt paket ifrån Fitnessgurun, så handlade jag bl.a. gott smör med havssalt,pepparkakor o popcorn-mums! Sen gick jag en mysig promenad på Limhamn, nästa helg blir det ännu mysigare när alla har hängt upp sina julgrejer i fönstren...:) Jag gör det på lör! Ska nog köpa lite nytt med. Sen njöt jag hemma med tvätt o disk haha, Nämen även nybäddad säng,nybadad o insmord Nisse(han har sin egen papaya bodybutter;)Sen avokado med räkor till roliga solsidan o sen tikka masala till Beck,blev även några pepparkakor till mig o nissen:) Nästa helg o nästa vecka har jag betydligt mer på agendan, så det känna helt ok med några lugna kvällar nu fram tills dess. Ikväll slappnar jag av med ett varmt bad,popcorn,sommarpratarna och Lykke!;) Ha en skön fortsatt dag! Becca

Inga kommentarer: