torsdag 15 november 2012

Still at home, but SOON...

Känt mig lite små-deppig de senaste dagarna, jag säger "smådeppig" för det är inget emot vad en vän till mig genomlider just nu... Hon är inne på sin fjärde vecka på psyket... Men du är stark som har kämpat o stått på dig för att få hjälp, o det blir ju bättre! Styrkekramar till dig:) Tillbaks till lilla jag, jag har inte haft ngn ork överhuvudtaget-pga små sjuk konstant, eller annat som kommit i vägen för min träning o energi, jag fick en väldig positiv energi av att träna, jag släppte små saker snabbare o jag såg små resultat av viktnedgång o annat positivt! Så nu längtar jag efter att kunna sätta igång igen:) Min väninna Lena skickade ett mejl till mig i fm angående Uniteds julshow-o den vill jag gärna gå på! Den är riktigt bra,så gå DU med, om du kan;) Humorn har kanske inte alltid varit min grej, men bra musik o härlig stämning! O bra tal av lead-pastor Magnus Persson. Bestämde även med en väninna att gå till Wesleykyrkan på julafton-myys, blir ev en annan kyrka på natten med-kul med lite positiva plans! Hemma idag med, men kommer nog jobba imorgon! Ska bli kul att träffa mina små godingar igen:) Ska göra några ärenden, Lukas har ju lyx-sand så den ska jag gå o handla+ lite annat,sen blir det lite städning med, orkar jag så blir det en kvällspromenad med:)Becca

Inga kommentarer: