torsdag 1 november 2012

Grrrr!

Nu när jag är inne i en sån period där jag irriterar mig på allt möjligt (o inte skäms över att säga det heller:) So here we go!!! Bonde söker fru.., Första gången jag faktiskt kollat lite på det, o nu när många röstas hem, så bölar dem-vad trodde dem? Vuxna o många rätt gamla som själv velat vara med i det dumma/förnedrande programmet.. Skulle aldrig kunna vara med i något sånt!!! Inte intresserad av bönder heller, bara en parentes;) Alla som tar sin partner framför allt-ni blir så tråkiga! Alla som inte alls förstår vad andra människor tycker är intressant att lyssna på-envägskommunikation... Get help! I många bussar nu så är värmen på, på högsta, o där sitter man på bussen med vinterkläder o tvingas svettas o känna alla andra människors äckliga dofter-många som fortfarande inte lärt sig om hygien...Blää..  O sen denna enorma vikthets..Blir så trött på tjejer som dissar andra tjejer... Alla har vi inte samma kroppstyp,alla är inte intresserade av att följa dieter slaviskt o många tycker att en tjej med kurvor är väldigt sexy;) Fyy vilket trist liv det hade blivit om jag inte tillät mig att njuta av god mat som jag verkligen älskar... Sen om det blir tala om sjuklig övervikt då får väl var o en sköta det själv-ta hand om sig själv... Jag tycker iaf att ni som springer jämt eller tränar typ varje dag, sällan unnar er något-lever ett för tråkigt liv med strikta regler o rutiner,är mkt mera osunda än en tjej som jag-en lite mullig tjej med goda värden-(gjorde omfattande prover nyligen)  O ni går miste om så mkt kul med... Becca!

Inga kommentarer: