fredag 9 november 2012

Min fredag

Min fredag har börjat jättebra!:) Fick jättegoda lussekatter av en mycket snäll mamma+fint kort till:) Vi har bara 6 barn idag, jag hade rytmik med dem o de har bjudit på mycket värme o kärlek idag... Satte på julmusik med-såå mys! Ska bli jätteskönt med helg nu, efter en halvkrasslig vecka till...Ikväll blir det nog lugnt-om inget spontant dyker upp;) Myskväll med gotter, lite vin, skavlan o de små liven:) Imorgon fm blir det frukost/fika ute med Rosita på Espresso house(igår blev det en bagel därifrån, jobbade jättelänge o orkade inte laga mat, jättebra att de öppnat!:) Sen blir det lite ärenden. O myskväll förstås! På sön fm ska jag bjuda min granne Stina på Kalks fina o stora Brunch:) Senare på em blir det nog antingen kyrka eller träning innan myset och tvätt... Känner ett stort behov av både träning o kyrka! Promenader blir det förstås med, så härligt... O idag är jag en smula mer energisk än innan i veckan:) Hoppas, hoppas! Önskar dig en fin start på din helg. Becca

Inga kommentarer: