tisdag 27 november 2012

Tisdag

Torkat lite kräk idag-(o ni som tycker det är konstigt att man ofta blir sjuk, eller hur!?) Förrutom det en helt ok dag!;) O vilket framsteg,att jag kunde torka bort det-örk! Jag har haft min tema-samling och vi har haft gympa idag. Ikväll ska jag träffa en gammal vän, Johan! Från att vi sågs rätt ofta (vi var mkt ute o åt ihop) så fick vi en fnurra på tråden så vi har inte haft kontakt på ca 2 år, men ikväll ska vi alltså ses igen o äta:) Blir Thaimat. #tisdagsmyys! Har mycket kul att se fram emot mot slutet av veckan, kul! O nu letar Angie efter löshår till mig i Kph-sååå snällt, jag är mega tacksam!!! Hoppas ni får en skön tisdag vänner, Becca Ps Sååå dumt av mig att inte tänka på att jag inte alls gillar pistage:( proteinpulvret var blärk!:/

Inga kommentarer: