måndag 19 november 2012

Monday

Back on track igen, känns jättebra:)Kul att en annan Rebecka är här på heltid nu, vi är båda lite glada o flamsiga;)) Önskar även min andra kollega Anneli lycka till nu under sin mammaledighet! Hon hade bakat en stor kardemumma kaka till mig, sååå gulligt, hon vet att jag älskar kardemumma... Hon har även bakat cookies-men just nu får jag ta det lugnt med kakorna, lite diet som gäller nu+röra på mig mer så fort jag mår bättre igen! Lite för fria tyglar+för lite rörelse har lett till att byxorna spänner lite extra så nu skärpning! Och Rebecka ska vara min coach;)) Jag vet ju själv hur man gör, men tror det blir lättare med en till person som bestämmer lite;) Härligt att träffa barnen igen, de är sååå fina, våra barn... Hoppas du med har en fin måndag! Becca Ps missa inte roliga Lykke ikväll:)

Inga kommentarer: