fredag 9 november 2012

I denna härliga kräketid...

En jätterolig period nu för mig som emetofob... Rejäl sådan med, utvecklat ångest/panikångest av det... O lite av social fobi i vissa lägen)  Men jag har blivit mycket bättre-tack vare att jag exponeras sååå mycket här på jobbet... Jag är långt ifrån helt bra, men får panikångest mer sällan än för några år sedan o jag oroar mig inte fullt lika mycket-befrielse! Så jag uppmanar alla med fobier att exponera er o prova KBT metoden, det gjorde jag för ca 7 år sedan:) O deppa inte ihop för att du inte mår helt bra... Alla har vi perioder där problem o annat blir ångest/stress... Vi är bara människor! Tänk positivt:) O acceptera en dålig dag-det blir bättre....! Jag ser fram emot julen... Älskar julen... Kyliga, stilla o snöiga promenader,julskyltning,glögg,lussekatter,julkonserter,julklappar, jul i Kph m.m m.m:) Det blir vad du gör det till! Ett offer kan aldrig må bra på riktigt;) Becca

Inga kommentarer: