tisdag 6 november 2012

Idag

Idag är det tisdag och dags för spruta nr2 för vovven... Vill hem o mysa med honom... Men här sitter jag o vaktar 9 sovande barn o dricker mitt örtte, rätt nice det med. Vi har haft gympa, tema och pyssel idag. O jag har agerat mamma till en liten pojke som vrålskrikit så fort jag släppt honom:)) Myys.. Har bokat biljetter till en föreställning för våra lite äldre barn-kulturansvarig som jag e,Vad har jag annars i tankarna denna tisdag? Tänker på att jag verkligen vill komma igång med Zumba etc igen.. Hoppas jag snart känner mig frisk o kan gå, tills dess är det promenader o lite mindre mat på tallriken som gäller!;) O på tal om det så har jag bokat om brunchen tills nu på sön:) Har även mensvärk o känner mig sådär halvskum som man lätt kan känna sig första dagen på "den veckan". Men hellre det än annat-så jag är tacksam! Igår blev det en skaldjurssoppa o fisk till middag o roliga Lykke på tvn:) Stor kram, Becca

Inga kommentarer: