måndag 12 november 2012

Kvällsmys

Hihi min Nisse o lilla djur-family är för kul:) Innan var det laxen vovven ville åt,fick stoppa honom för han försökte även ta Lukas bit, Lukas fäktas o småbiter Nisse, o nyss åt Nisse av mitt äpple-de är som syskon o mina barn:) Åt nyss en korv stroganoff aktig grej-fast mer spicy o med mer grönsaker, råris till det. Har sovit mycket idag, måste va lite feber jag har... Kan annars inte sova så... Blir bara rädd att det inte ska försvinna...:/ Är ju inte typen som söker upp läkare-om jag inte är döende...:( Kollar just nu vänner, myser i bädden med tända ljus.Snart börjar tvnight på riktigt! Halv åtta hos mig, sommarpratarna,Lykke o en reality amerikansk dejtingserie på 3an:) Becca. P.s I efter tio idag så var en mycket inspirerande CP-skadad kille med-jag känner inte honom men vi har gemensamma vänner,han är med i Unitedkyrkan o han är en duktig författare o föreläsare, skulle vilja se honom en dag! Han är så positiv... Ville bara tipsa er:)

Inga kommentarer: