fredag 23 november 2012

Läget

Nu är det kväll-inget har kommit upp eller ut haha sedan i fm, mådde illa-usch! Nu är jag öm i magen och orkeslös, druckit lite vatten o nyss lite cola zero-brukar funka bra vid magsjuka-men bara lite i taget. Sovit mycket idag, hade nog lite feber innan. Myst mycket med djuren, o pratat med Angie i tele:) Hennes kväll lät mysigare... Hon gick o handlade typ burritos take-away till henne o Kim. Positivt med detta är att nästa helg har jag flera planer, denna inget speciellt+kanske blir det lättare att äta lite mindre-mitt stora problem är ju för stora måltider-jag har inte en jätte sweet-tooth, så jag måste få ner portionerna lite, färre mackor,mer grönt o ännu mer vatten o te. En annan viktig grej i detta är att äta riktigt långsamt så att man hinner känna sig mätt o inte tar en portion till,ska äta nyttigare o mindre mellanmål. Mitt proteinpulver ska jag hämta nu i helgen:)Lite tips där igen;) Burger king ska öppna på Limhamn haha kontrast till det andra... Men oj vad gott!!! Gillar deras burgare:) Skavlan o fortsatt vila för mig,lite cola zero o ev ett kanelknäcke. Ha en roligare kväll,du som kan!;) Kram, Becca

Inga kommentarer: