lördag 24 november 2012

Godmorgon!

Lördags fm är ju såå sköna! Och jag känner mig rätt så bra redan:) Kunde äntligen äta igen! Såå gott efter nästan ett dygn utan mat... Blev 2 toast med marmelad,cola, en liten kopp kaffe o snart en actimel shot. Var ute på en parkpromenad med Nisse, kollar Nyhetsmorgon där dem precis pratade om att vinterkräksjukan förmodligen blir stor i år:/ En läkare var där o pratade, kanske kommer det ett vaccin, men tydligen svårt för där finns såå många olika varianter... O för er som inte visste så hjälper inte sprit så mycket mot det-sprit hjälper mer mot influensa o annat, gäller mer att tvätta händerna noga! +att stanna hemma tills man är helt frisk. Det var även lite julpyssel o sånt mysigt i Nyhetsmorgon-Längtar till nästa fredag/lördag, då ska jag julpynta! Måste lyssna på julmusik med barnen, och vi är i full gång att öva till den årliga julmusikalen:) Idag får jag tyvärr hålla mig hemma, visst börjar jag bli uttråkad!!! Men roligare nästa helg! Skulle eg ha träffat Johan o fikat idag... Hoppas ni får en roligare lördag, jag myser vidare här,tända ljus, Nisse tätt intill under en fleecefilt:) Becca

Inga kommentarer: