torsdag 8 november 2012

I love My kids...

Ja jag har ju inga egna tyvärr:( Blir väl en ensam gammal tant med 100 katter typ?! Haha... Men jag älskar mina små liv här på jobbet...En liten flicka på 2 år som varit ledig i 2 dagar, hade sagt till sin pappa igår: Ska vi till Becca nu?:) Det värmer... Att en sån liten krabat längtar efter mig en skön ledig dag med sin familj. Kanske borde gå in på den där kristna dejtingsidan ändå? Ett liv utan någon familj gör mig lite sad... Även om jag alltid försöker göra det bästa av det jag kan, så är just den känslan jobbig... O tyvärr är ju inte adoption så enkelt som ensamstående-annars vore jag först i kön!;) Många människor vill ha barn för att de hittat en bra man o det är så det ska vara trots karriär/egoism, ointresse osv... Men jag hade velat ha barn för jag älskar barn o älskar att umgås med barn...!;) Becca

Inga kommentarer: