onsdag 7 november 2012

Lite nytt under solen...

Go Obama! Jag vaknade inatt pga grym mensvärk:( Var vaken i ca 2 timmar, jättekul när man ska upp tidigt... Fortfarande ont, känner mig glad men rosslig i halsen o hängig... Nog om det... Följde valet på nätet när jag inte kunde sova o jag hoppades på Obama! Han känns mest modern o sympatisk, han verkar ha ett lika-värde för alla människor och Romney är för konservativ i bakåtsträvande... Har för tillfället det jättetrevligt med en kollega som har börjat hos oss nu-hon är energisk, snäll, rolig o rätt ny i frikyrkovärlden-precis som jag:) O lite mer crazy än de flesta frikyrko-människor med;) Kul med en frisk fläkt! Welcome Rebecka:) Ikväll blir det tv-night igen-det enda jag orkar med ikväll tror jag... Inte lätt att jobba när man mår halvt kasst:/ Blondinbellas snart make har börjat blogga-måste säga att det är verkligen en typ som jag nog hade gillat skarpt själv-Han är inte så grabbig, ser detaljer, är romantisk, hittar på roliga saker med Bella+attraktiv;) Fast jag kommer nog inte följa bloggen-inte så intresserad av en mans liv helt enkelt haha! Im à girlie girl:)  Ha en bra lillördag! Becca

Inga kommentarer: