söndag 25 november 2012

Också var det söndag igen...

Men jag gillar dem, en dag att bara ta det lugnt på, fixa lite, städa lite o mysa framför tvn med något gott;) Ungefär så blir min dag idag! Också lägger vi till några promenader+handla o ta ett välbehövligt dopp i badet med ansiktsmask, peeling osv. Ikväll blir det mys Tvkväll med solsidan, hellenius hörna+Beck:) Tänker mycket på heminredning-måste börja lägga pengar på det, bara såå frustrerande att det tar sån tid att köpa allt man vill ha-det är ju såå dyrt,jag vet ju precis vad jag vill ha, och när allt är på plats så blir det fab! härhemma vill jag lova;) Avslöjar o visar er efterhand jag köper förstås! Även tagit ett lite personligt beslut om att leva som jag lär, och att våga gå efter vad jag verkligen känner innerst inne,inte fördriva tiden med något någon jag inte riktigt tror på,isåfall går man ju ifrån sig själv till sist... Om ni förstår?;) Var sann mot dig själv och ge inte upp tron på vad du står för pga någon annan! Allt har en mening...<3 Becca

Inga kommentarer: