söndag 10 februari 2013

Bodyjam,tvmyys och promenad

Känns så bra att jag gick på Bodyjam idag vid lunchtid-(nordic wellness)promenerade dit,(tar ca 20 min i snabb takt)Avicii i lurarna o snabb gång;) Sen ett bra pass tillsammans med gulliga Nellie!:) Det var tufft efter att inte tränat så mkt på sistone...! Men mkt skönt o kul,bra musik. Sen åkte jag o handlade lite ostar-jag är lite kräsen med ostar... Inte mkt jag är kräsen med haha,men ostar jo där är det svårare,men jag köpte Babybell som är lätt att ta med sig till jobb etc och mycket god! En president ost blev det med,parmesan-ost och kalkon pålägg:) Nu e jag på G! Nu lite städ,sen lite mat och självklart en kvällspromenad i G.Limhamn med Pernilla lite senare:) Blir även kvällsmyys framför tvn,danska Brottet börjar i SVT1 kl 21! Vi hörs i veckan,stor kram Becca

Inga kommentarer: