söndag 17 februari 2013

Lite bättre!

Sovit rätt gott inatt,innan jag la mig drack jag ett stort glas vatten med lite salt i,åt ett knäcke och en morot-fick i mig något o med lite kolhydrater,får se vad jag kan äta idag... Lite öm i magen nu,men inte så illamående som igår,det var hemskt! Mår illa om jag tänker på ostar o fet mat iaf.. Så riktig LCHF kan jag inte köra,men jag minskar ändå drastiskt på kolisarna:) Kl är 10.20,har varit vaken ett bra tag,men vi drar oss i sängen jag o Nisse,Lukis river på dörren-nu vill han in;) Vi ska gå en liten vovverunda nu,sen lite frukost o Nyhetsmorgon,myys. Jag tänker inte träna med tanke på läget,utan ta det lugnt och njuta av en ledig dag,promenader,tidningar,lite städ o tvmyys! Ni missar väl inte danska Brottet ikväll på svt?:) Puss,Becca

Inga kommentarer: