måndag 4 februari 2013

Måndagskväll

Kan börja med att berätta att det blev en skön 1- timmes promenad i snöblandat regn i G Limhamn,nära havet med Pernilla igårkväll. Sen fick jag vin,nybakad kaka o låna klovn filmen av generösa mamma-såå snuskig o rolig humor! För er som gillar det,jag skrattade högt mer än en gång;) Idag har det varit skönt på jobb,10 glada barn!:)Härligt att se dem o höra deras röster o skratt igen...Ikväll skulle jag eg lyxat till det o ätit sushibuffe med Caroline,men hon har ju barn o hennes man skulle jobba ikväll.. Så vi får ta det en annan gång! Sjukt sugen på sushi... Får bli senast till helgen...! Nu Dicte på tvn-riktigt bra dansk serie:) Blir nog inte lyxigare än pytt i panna ikväll-lättlagat o jag är jättetrött.. Nisse med,han ligger o snusar på mitt lår här i sängen nu:) Frisk,men trött. Blir promenad med min finis strax med,Lukis leker i trädgården:) Dagens:Idag är jag stolt över en bekant som tagit kontakt med polisen gällande ett sexövergrepp/incest! Såå många mammor som säger,släpp det,glöm det/honom!!! Hört om det flera ggr... Vad tror ni att era barn känner?! Tror ni att dem kan släppa det? Många får psykiska problem o rädslor efteråt o ni får dem att känna-Att det inte var så farligt-när de behöver stöd o bekräftelse som mest! Göm er inte,skäms inte!!! Gör det som är bäst för dig o ingen annan,det är DITT LIV! Och den skyldige bör stoppas! Love,Becca

Inga kommentarer: