måndag 11 februari 2013

Måndagskväll

Heeej vänner! Haft en helt ok dag på jobb:) Härliga barn,mycket mys o många skratt!:) En 2årig liten flicka sa till en kompis,nä jag går nu,jag orkar inte mer;) Bara ett av många exempel på hur goa dem är! Vi invigde Bokens vecka idag,kul! Blir lite happenings varje dag i temat författare denna veckan. Vi började även med nytt tema på min avd idag:Rim o ramsor,får se vad jag ska hitta på nästa vecka då det är min tur. Varit lite yr idag och är fortfarande,men det är typiskt för LCHF i början. Just nu är jag sugen på allt möjligt onyttigt... Men det är bara att kämpa på!;) Jag blir glad om/när jag ser ett resultat!!! Ska strax gå en promenad med min granne,mys! Har träningsvärk från igår med,bra! Sen blir det nog lax ikväll. Missa inte Dicte,som går på både dansk o svensk kanal. Vill önska er en fin start på veckan med en Dagens: "Everything God ever asks you to do,no matter how difficult,He asks because he has something greater in mind for you". Becca

Inga kommentarer: