torsdag 28 februari 2013

LCHF-inköp o snörvlig

Jag är jätteförkyld-inte så konstigt småttingarna har nyst o hostat o gosat på mig,vissa undviker gos med barnen,kanske pga sjukdomar-smart men lite kyligt o svårt! Jag tycker ju om dem såå otroligt mycket och de är såå söta... Sedan finns det dem som går på jobbet super-snuviga o känner sig duktiga för att dem är snåla mot sig själva och inte vill förlora pengar:/ Men hur mysiga kollegor är dem? Man blir smittad själv av dem,de är inte på G,inte pigga o glada... Nej enligt mig är det mycket bättre att vara hemma om man inte mår bra! Nog om det... Igår behövde jag verkligen handla,så jag köpte en massa bra LCHF grejer-grädde,pepparbiffar,lax,ost,grönsaker,bär m.m:) Blev inget billigt kalas alls:/ Men hellre nyttig o smal,än snål mot sig själv o fet;) Hämtade också ut ett HM paket med fina kuddar till min balkong i vår/sommar:) Och mina goda fitnessnudlar har kommit. Igårkväll grattade jag min granne Stina som fyllde år med ett bra hårbalsam,lite god ost och tulpaner:) Blir lat-tid idag med och troligtvis imorgon med,för jag känner mig inte bra/pigg än o snyter mig hela tiden... Dagens:"Your life may not going the way you planned it,but it is going exactly the way GOD planned it"Love,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!
Hoppas att vi ses på måndag.
Kram/Ulla

Beccas sida sa...

Hej Ulla! Kul att du skriver:) Hoppas allt är bra med dig!!! Ja på måndag måste vi ses;) Ha en jättemysig lördag!