fredag 22 februari 2013

Trist...

Jag har idag (mån) bestämt mig för att ta bort inlägget om ensamhet,då det har misstolkats totalt! Jag menade aldrig att såra den jag skrev om,jag skulle aldrig lämna ut namn tex... Min poäng med inlägget var att berätta för andra människor att man faktiskt kan göra en liten skillnad i någon annan människas liv-en annan människa,som kanske inte är precis som du... Eftersom många människor bara tänker på sitt eget.. Med tanke på hur många år jag stöttat denna människan,så blev jag förvånad över vissa hårda ord emot mig-Men egentligen visar det bara på att de som kritiserar inte förstått djupet av texten och att de verkligen inte förstår eller känner mig!!! Jag skulle aldrig mobba eller håna någon!!! Tvärtom har jag stöttat o peppat flera andra i min närhet... Som jag också har skrivit om här(utan att nämna namn) Min blogg är öppen och ärlig och jag har en mening med bloggen o vissa av mina inlägg,och det är att få andra människor att tänka till och bry sig om andra,inte bara sig själva! Även om att hitta kraft hos Jesus i svåra situationer. Ingen människa blir hjälpt eller mår bättre,om de lever runt förnekelse... Man måste ha självinsikt,sen börjar tufft arbete som sedan leder till ett bättre liv! Blessings,Becca