torsdag 21 februari 2013

Utflykt,paket o slutet av veckan...

Idag har jag lyx-Nisse får två promenader av bästa hundvakten Pernilla. Jag vet att han gillar henne mkt-för med en del andra morrar han när de ska klä på honom:D Och idag ingen planering,skönt! Dessutom fått magtabletter av min granne som är lite starkare o hjälper mig! Zantac mina vänner:) Varit på utflykt med femåringarna idag-mysigt,jag älskar utflykter:) Vi var i pildammarna,barnen sprang på kullarna (fick ur sig all energi,o jag fick lite värmande sol i ansiktet:) Längtar till våren nu,blev så glad när jag såg en massa påskliljor på Ica-love them! Vid påsken har vi ju ibland kanon väder med... På vägen hem idag så ska jag hämta ett HM paket till:)) Berättar för er sen vad det blev denna gången. Nu ska jag leta efter lite bra produkter på nätet,bl.a. fitnessnudlar-mina håller på att ta slut... Jättegoda tillsammans med något annat gott o utan kalorier;) Ska även köpa kokosmjöl så att jag kan baka LCHF bröd... Saknar bröd på morgonen... Om jag orkar så blir det nog en promenad med grannen ikväll,så mysigt!!! Speciellt om det är minusgrader o snöar:D Kram på er,Becca

Inga kommentarer: