söndag 3 februari 2013

Mellon o Plura...

Jag tände alla ljus,bjöd in min granne,det fanns bubbel,vin,saft,ostbågar,havrebollar o ballerina kladdkaka-kex;) Tycker nog att underhållningen var snäppet bättre förra året-gillade Helena Bergström mycket! Men Danny var sjukt bra!!! Så duktig o vilken charm;) Kul att Lena PH kom med. Ang låtarna så tycker jag att rätt gick vidare! Yoiho eller hur det stavas var bäst o söt! Paris sämst... Porslin vacker men inte rätt sammanhang tror jag. Gosa catchy men för enkel,cookies and beans kass,den sista låten hade en bra melodi o kul med sax,men hon sjöng sådär... Efteråt kollade jag på Pluras kök-som var ännu mysigare i Spanien!:) Dorsin är ju såå rolig!:) Längtar tillbaka till Spanien nu... Hoppas vi ses snart,senast i höst Palma! Becca

Inga kommentarer: