fredag 8 februari 2013

Njuuut och BE

Fredagskväll,druckit några glas rött,babblat en massa med Angie över sundet;) Gått en liten promenad med Nisse o min granne,kollat Skavlan o strax middag-ja lite väl sent:/ Men nyttig LCHF ofcourse-jag har varit duktig! Och det känns skönt,magen har känts rätt ok, och jag är inte så hungrig och på rätt väg,känns det som-vi får väl se;) Jag fick en fin komplimang av min fina väninna Angie ikväll,hon sa att hon kände sig som mig när hon hade köpt en massa gott till kvällen,tidning osv-att man måste njuta av det lilla!:) Härligt... När man bor själv o har gjort det länge,så blir det nog extra viktigt att lyxa till det lite... Jag har bett mycket i veckan,och jag har känt mig väldigt bra inuti... Och jag har gett råd,peppat,talat om Jesus kraft och hjälpt några i min väg-det är ingen slump,Jesus är med mig och hjälper mig och hjälper mig också att hjälpa andra!!! Och skönast av allt,egot är mycket längre bort än vad det var för några år sedan!:)Så be min vän,be ifrån hjärtat... Love,Becca P.s Nyligen bad jag om min vikt/att gå ner i vikt,och nu har jag börjat med LCHF aktig diet-hade glömt att jag bett om det... Slump?

Inga kommentarer: