torsdag 14 februari 2013

Närmar sig helg...

Förrutom valentines day idag så är det slutet på veckan:) Idag har jag en väldigt lång dag på jobb... 12 timmar!!! Jobb fr 8-16,planering till 17.30 sen personalkonferens till ca 20! Kommer vara sjukt trött efter det!:/ Sen ska jag handla hem lite tillsammans m Pernilla,sen hålla lite kväll innan läggdags. Blev så glad idag när Nellie kom med en gullig nalle choklad till mig:) Hon gav mig o några andra kollegor,gott! Mörk dessutom så en liten bit kunde jag unna mig nu till rasten;) Och min mamma har lovat gåvor ikväll!!!:) Vad händer i helgen då? Min helg innefattar:fika,sushilunch,promenader,träning,mellon o hemma-mys:)Rätt lik förra helgen faktiskt:) Stor hjärte-kram,Becca

2 kommentarer:

åsa sa...

Hej Rebecka!

Hoppas att du får vila ut nu och ha en skön kväll!!

SOV GOTT!!:-))

Kram Åsa!

Beccas sida sa...

Jag försökte kommentera på din blogg för ngra dagar sen,men fick inte till det;) Kul att du kommenterar här nu! Det var en rätt bra kväll på jobb o även sen med lite presenter;) Stor kram!