onsdag 27 februari 2013

Hemma

Kämpade mig till jobb igår trots förkylning,halsont etc men idag orkade jag inte... Så jag är hemma idag. Myser framför tvn med en hög av tidningar+reklam bredvid mig-haha pensionärsvarning men jag gillar att kolla reklam i vissa fall,även när det gäller MAT:) Måste storhandla hem en massa gott och LCHF ok mat;) En sak som är väldigt skönt är ju att det känns lite vår i luften! Våren är helt fantastisk,man blir så glad...:) Lite sol och extra mycket fågelkvitter,lättare kläder och ljusare morgnar:) Just det! Igår var jag på en jättemysig föreställning med förskoleklassen på konserthuset,det var verkligen kul och en bra föreställning,det var som melodifestivalen fast med klassisk musik ifrån orkestern. En flicka blev så god vän med mig så hon kom ner till mig o småttingarna på em;) Hon gjorde en fin teckning till mig med en prinsessa på,så sa hon:Det är du,du är ju prinsessa på Nobelfesten:)) Hur söt? Och jag lovade att hänga upp den på mitt kylskåp hemma. Barn är så fantastiska att jobba med! Love them... Hörs senare,Becca

2 kommentarer:

seaside åsa artsberg sa...

Krya på dig !!!
Det är ju toppen att du har fått hundvakt!!
Jag förstår att du längtar!!
Vi ses kram!!

Beccas sida sa...

Tack för kommentaren Åsa-you rock;) Vi har inte helt bestämt maj resan,men hoppas hitta ngt bra när det närmar sig!;) KRAMIS