lördag 16 februari 2013

Illa,jag mår illa och dagens planer...

Måste tyvärr säga att denna lördagen kunde börjat mycket bättre!!! Har mått illa sedan inatt.. Jag är ganska säker på att det har med min diet att göra...:/ Låg kolhydrat kost-man måste äta mycket fett för att må bra på den kosten,och de senaste dagarna har det inte blivit så för mig... Jag har nog ätit för lite... Läst på att det kan vara vanligt. Så nu mår jag illa och har ingen aptit alls... Druckit örtte,kaffe och några jordgubbar och kl är 13...Får ju lätt ångest när jag mår illa-det ena utlöser det andra,så det känns inte prima nu...Men får tvinga i mig lite mat o hoppas jag mår ok när jag ska fika med underbara Lena om några timmar!:) Det och en promenad med grannen,tvätt o Mellon står på schemat idag;) Har även pratat med min kära väninna Angelica-läänge,blir aldrig under en timme med henne i telefon;) Hoppas er lördag startat bättre än min! Hörs senare,Becca

Inga kommentarer: