måndag 18 februari 2013

Lite vetande om mig!

•Jag är mycket duktig på att komma 5-10 min försent. • Om jag är ledig går jag gärna i myskläder hela dagen.•Jag är en smula bortskämd. •Jag verkar ha lätt för att dra till mig omogna män/killar. •Jag har en rätt så djup/mörk röst,som blir lite ljusare när jag talar danska:) •Älskar kokos. •Är ofta barnslig och goofy med barnen. •Hatar att diska efter lunch på jobb... •Älskar mina blommor hemma,köper minst en bukett varje vecka-spec tulips:) •Ska ev bli stödperson till ett barn i framtiden (eller kanske mer) •Har ett fadderbarn ifrån Haiti genom Star of hope. •Jag är rätt duktig på att säga ett ord baklänges-hyfsat fort. • Riktigt kass på matte i skolan. •Desto bättre på English,religion o sång. •Mycket rak. •Älskar lobster. •Känner mig som mest ensam på nyår. •Älskar champagne o vitt,torrt vin-lite beroende;)•Vill gå ner 15kg NU!!! Lite om mig såhär på kvällskvisten;) Nu sömn! Sov gott,Becca

Inga kommentarer: