måndag 25 februari 2013

Lördagskväll och söndag...

Hade en mysig lördag med Angie:) Vi åt på BK-lördagar äter jag mer vad jag känner för,men inte helt way out;) Tog inga pommes och tog bort lite bröd ifrån burgaren. Visste att vi skulle äta lite gotter hos AC med:) Hon bjöd på allt möjligt gott! Apelsin/choklad glass var inte helt fel;) Måste säga att låtarna i Mellon i år tycker jag inte är så bra... Men mysigt hade vi,och det blev flera skratt:D Vägde mig och blev sååå glad när vågen visade att jag gått ner några kilon till:)) Its working folks! Det var sååå skönt att komma hem sen,sent på kvällen. Angie sov ju över,och på fm hade vi det riktigt mysigt med vovverunda i snön,god frukost-(LCHF variant;) Sen blev vi bjudna hem till min mamma på söndagsmiddag-det var såå gott! Stina var där med,Trevligt! Blev både en snaps o flera glas rött-där snålas det inte;) Sen gick jag o Pernilla en kort prom på kvällen,sen var det tvmyys med bl.a. brottet på tvn i min ensamhet-har nog blivit lite av en ensamvarg;) Älskar att umgås med goda vänner,men behöver verkligen min solo tid med! Puss,Becca

Inga kommentarer: