tisdag 12 februari 2013

Valentines day

Ni vet väl att jag är lite american där;) Jag hade inte accepterat en kille som hade sagt:Jag firar inte det-BORING! Jag glömde-dåligt! När jag hade seriösa förhållanden-seriösa för stunden haha,så blev jag uppvaktad,men det är längesen nu!:/ Kan man hyra in en passande kille på just valentine?:) Jag tänkte skriva ner lite tips på saker man kan göra ihop på valentine som par;) 1,Köp chokladserien på Body shop-jag testade krämen och kände för att hångla upp mig själv:D 2,Ta in på spa. 3,Fondue-man äter gott och länge! 4, Ta in på lyxhotell i Kph. 5,Åk på weekendresa.6,Köp en fin tulpanbukett,lägg ett läppglans i-ja själv upplevt;) Där fick ni mina bästa tips! Jag vill också tipsa om att ge någon ni tycker om något,är du singel? Du kan ändå ge och få något! Jag o min mamma brukar ge varandra något litet:) Fira iaf! Som singel saknar jag det... Jag saknar inte det vardagliga,typ middag och sova ihop,Nej! Jag saknar firande och resor,självklart lite uppskattande ord och kramar med!;) Becca

Inga kommentarer: