lördag 16 februari 2013

Lördagen...

Förstår att ni är trötta på mitt diet snack nu;) Men fyy mått o mår sååå illa och har absolut ingen aptit:/ Känns som jag aldrig kommer må ok igen... Mår illa bara jag tittar på mat,konstig i kroppen,skiftar mellan varm o kall-mest kall... Läst på mycket ikväll och det verkar vara vanligt den första tiden med LCHF... Blir lite svårt att jobba o tänka bra om man ska må såhär illa:( Verkligen värsta känslan jag vet!!! Så det blev tyvärr ingen mysig kvällspromenad med Pernilla,men en mycket trevlig promenad med Lena:) Vi köpte dricka på espresso house-fick klämma ner en smoothie... Men bra o mysigt prat,hon är så klok,positiv o förstående! Vi gick vid havet,vid hamnen och vid alla fina små hus:) Handlat lite och har tvättat+kollat Mellon o Plura-men känt mig lite off eftersom jag mår så illa naturligtvis:/ Tycker iaf det är pinsamt att Sverige skickar vidare skämt bidrag...Tycker inte heller programledarna håller måttet... Hade behövts någon lite äldre med,tror jag. Tycker att Janet Leon borde gått till final. Nu Law and order,om jag orkar, innan vovven får komma ut lite,samtidigt som vi tar in mys-Lukas:) Hörs manana! Becca

Inga kommentarer: