fredag 15 februari 2013

Friday!

Yeyyyyy Friday folks... Efterlängtat med lugn o mys ikväll;) Även lite vin,blir nog lite bär o grädde+en tryffel;) Fick jättegoda ifrån jobb igår! Var en trevlig konferens vi hade igårkväll,sen fick jag även fina presenter av både Pernilla o min mamma+en drink hos min andra granne Stina!:) Fick höra skitsnack av några kvinnor som har ett företag under oss-de har betett sig illa mer än en gång!!! Och ingen som är elak emot mig eller mina nära ska komma undan;) Så nu hoppas vi snart de får sig en läxa!!! Lång historia,men de har pratat mkt illa om Pernilla-helt utan anledning! Två äldre kvinnor,tydligen utan både klass och innehållsrikt liv;) Nog om det! Idag är jag i femårsgruppen,hade glömt allt kul de säger:D Och hur de bråkade om vem som skulle hålla min hand... Vi var på utflykt på fm,på em har vi kollat lite på Madicken-kan det bli bättre?;) Min gamla favvis film! Ikväll blir det massa mys med djuren,tända ljus o Skavlan+en skön långpromenad på Limhamn. Ha en mysig kväll,Becca

Inga kommentarer: