onsdag 20 februari 2013

Onsdag

Min mage har inte mått bra sen i helgen:( Jobbigt..Ofta när jag har magkatarr så känner jag en stark hungerkänsla o svaghet i kroppen.. Om ni plussar på min nya diet på det,så blir det ingen bra kombo:/ Har inte orkat med någon långpromenad mot havet sen i söndags...:/ Igårkväll åt jag o nissen Kokoschips i sängen-mys:) Imorgon ska ev jag o en kollega åka till Folkets Park med några små-gillar utflykter o särskilt när de innefattar djur. Idag har jag jobbat med en jättegullig kollega i 5-årsgruppen,men saknade mina små lite. Idag blir det kyckling,halloumi-(behöver nog fettet)fryser jättemycket-vilket jag aldrig gjorde innan..+en stor sallad. Har gått ner liiite,men än så länge trögt... Får se hur det går,för vissa tar det längre tid. Måste bara ha tålamod genom min yrsel,lite hunger och annat otrevligt;) Redan onsdagskväll,snart helg igen!:) Kraam,Becca

Inga kommentarer: