fredag 1 februari 2013

Njuta av det lilla...

Jag är lite som Montazami där... Jag tycker att njuta av det lilla är något av det viktigaste o bästa man kan göra!:) Skulle aldrig kunna ha en partner som inte tänkte mycket på att göra livet så bra som möjligt,tänka på detaljer o lyxa till det ofta-så gott man kan!;) Jag är nog väldigt osvensk där(på många andra sätt med) Iaf jag har haft några riktigt deppiga dagar nu... Och idag mår jag lite bättre för att min Nisse verkar må bättre!!!:) Inget kan göra mig gladare just nu!!! Så nu ska jag lägga mig i ett varmt bad,sen bege mig ut o handla till helg-mys! Då ingår såklart olika typer av vin/bubbel,vackra blommor,roliga tidningar o god mat! Sugen på räkor... Så det får det bli mycket av i helgen. Ha nu en massa Fredagsmyys för det ska jag,min fredag började bra med massa gos i soffan med både Lukas-katt o Nisse-människovovve (som också va lite sugen på toast!) Becca

Inga kommentarer: