måndag 25 februari 2013

Veckan är igång!

Idag arbetar jag med Becks,härligt mest för att det blir lite skratt:)Hon har även gett mig flera komplimanger idag för att hon ser så tydligt att jag gått ner i vikt:D Det är min tema-vecka på jobb o barnen satt som små ljus när jag sjöng och gjorde räkne-ramsor med dem,skönt när man hittar något som blir så bra! Imorgon utökar jag med pyssel efter samlingen. Känner mig lite förkyld o trött,min Nisse mår bra tror jag,men han har fortsatt att hålla mig vaken om nätterna-inte kul alls,när man jobbar:/ Så får se om jag orkar promenad ikväll. Annars blir det riktig Tvkväll-som oftast på vardagarna. Dicte är ikväll o En dejt med mig+Ullared hehe. Just det! för alla er som vill byta ut alla kolhydrater i middagen mot något nyttigare-köp fitnessguruns nudlar-gjort på någon japansk grönsak,utan fett o utan kolisar o kalorier,jag tycker de är goda:) Beställde nyss 5 nya paket. Fortsatt trevlig måndag! Becca

Inga kommentarer: